Κεραυνός κι αστραπή

Καλλιτέχνης: Παντελής Θαλασσινός
Συνθέτης: Δημήτρης Παπαδημητρίου
Στιχουργός: Δημήτρης Φασουλάς


Πες μου ποιο χέρι στης μοίρας το χαρτί
Σκορπάει μελάνι
Και σβήνει λιμάνι, σβήνει ρότα, φάρους κι ακτή
Και ποιας πυξίδας η μαύρη λεπίδα
Θα δείξει ελπίδα
Μιας άγνωστης γης προσμονή

Κεραυνός κι αστραπή
Ξάφνου στ' ανήξερο καλοκαίρι
Η κακιά η στιγμή
Φίδι, σκορπιός, μαχαίρι
Στην καρδιά μου όρμησε να τη φαρμακώσει
Κεραυνό κι αστραπή
Ελπίζει πια η ζωή μας στο θαύμα
Άγγελο της χαράς και εκδικητή αντάμα
Τους ανθρώπους που χωρίσαν πάλι να ενώσει

Πες ποιος πλανήτης σαν μαύρος μαγνήτης
Μας εξουσιάζει και μας εκτροχιάζει
Τα όνειρά μας κλέβει κρυφά
Πες μου ποια δίνη μας κρύβει την πρύμνη
Σε ποια μαύρα βράχια
Στης μοίρας τα δίχτυα οδηγεί



Μου λείπει ο τόπος μου, μου λείπει η θάλασσα, μου λείπει το καλοκαιρινό απόγευμα, μου λείπει το παιχνιδιάρικο αεράκι, μου λείπει το κατάλευκο κύμα, μου λείπει... Καλοκαίρι χωρίς Κύθηρα, μέρα χωρίς ήλιο. Μαύρο μελάνι σβήνει τους φάρους και προσμένω το άγνωστο. Και κάποιος μαύρος μαγνήτης με εξουσιάζει και με εκτροχιάζει, κλέβει τα όνειρα μου. Και μία μαύρη δίνει με ρίχνει σε άγνωστα και αιχμηρά βράχια.
Δεν αντέχω άλλο. 6,5 εβδομάδες. Κατάθλιψη. Άγνωστα, μαύρα βράχια...και το μελάνι τελειώνει.


2 comments:

  1. Ianos said...:

    Δεν σου εχω πει ότι δεν θέλω να είσαι μες την μαυρίλα;Για χαμογέλασε λιγάκι να σε δω!!!
    Καθε μαγνητης χανει την δύναμη του οταν απομακρυνόμαστε και το μελανι δεν τελειωνει ποτε...Τα φιλια μου...

  1. Ginny said...:

    Καλησπέρα Ιανέ!
    Μου έχουν λείψει οι συμβουλές σου!
    Εγώ, καλώς ή κακώς, είμαι από τη φύση μου ευδιάθετο άτομο, όμως η περίοδος αυτή είναι...τρομακτική! :P
    Τελειώνει μωρέ, απλά...αλλάζω στυλό! :P
    Σε ευχαριστώ, καλέ μου, για το πέρασμα!
    Φιλιά!

Post a Comment

A snowflake just fell!

Recent Posts