Don't stop believing

Καλησπέρα αγαπητοί μπλόγκερς!
Θα ήθελα απλά να παραθέσω αυτό το τραγούδι εδώ. Δεν έχω να αναλύσω πολλά πράγματα, να βγάλω αποφθέγματα, να γράψω δοκίμια και φιλοσοφίες. Απλά τον τελευταίο μήνα η ψυχολογία μου ήταν πεσμένη, αρκετά, και τελικά αποφάσισα ότι αυτή η μελαγχολία και κατάθλιψη δεν ταιριάζουν στον εύθυμο και αισιόδοξο χαρακτήρα μου. Όταν όλα φαντάζουν σκοτεινά και μοιάζουν απροσπέλαστα το μόνο που μπορεί να σε ωθήσει να συνεχίσεις είναι η ίδια η πίστη. Εγώ πάντα πιστεύω και ελπίζω σε μία καλύτερη ευκαιρία, σε μία καλύτερη μέρα, σε ένα καλύτερο όνειρο. Γι αυτό ζούμε άλλωστε, για να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας. Αλλιώς τι νόημα έχει η ζωή;
Είχα χάσει το κέφι και την ελπίδα μου. Ένιωθα ότι βαδίζω σε ένα αδιέξοδο νιώθοντας άχρηστη. Το μόνο που χρειάστηκε για να μου υπενθυμίσει ποια είμαι ήταν ένα τραγούδι, σε μία σειρά που μπάζει από παντού, πετσοκομμένο σενάριο που δεν πείθει, κακή σκηνοθεσία. Κι όμως, με μάγεψε. Με κέρδισαν οι ερμηνείες, τα τραγούδια, ο χορός και το συναίσθημα, το οποίο δε γνωρίζει κριτική παρά μόνο μαγνητίζει τις καρδιές. Τη λατρεύω και είμαι ευγνώμων. Η ελπίδα έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις και σίγουρα βρίσκεται στα ποιο απίθανα μέρη. Γι αυτό σταματώ την κριτική. Αν αγαπάω, αγαπάω. Αν πιστεύω, πιστεύω. Ας είναι όποιος θέλει ο σκηνοθέτης και ο παραγωγός. Έχετε όλοι δει τη διαφήμιση της coca-cola!:P Δεν έχει άδικο, πρέπει να δίνουμε περισσότερη σημασία στις στιγμές.
Μακρηγορώντας, όπως πάντα, ανανεώνω την πίστη και τη διάθεσή μου!
Όνειρα γλυκά σε όλους!

Faith precedes the miracle and every day we are alive could be one, so just have faith and don't stop believing!

Αφιερωμένο στην ελπίδα και σε όσους την κρατούν μες την καρδιά τους!

2 comments:

  1. Χαρούμενο τραγουδάκι και όντως αισιόδοξο.
    Όπως είσαι και εσύ.Μην αλλάξεις!
    Την καλημέρα μου.

  1. Ginny said...:

    Ευχαριστώ Γουίλ, δε σκοπεύω!;)
    Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι!
    Την καληνύχτα μου!

Post a Comment

A snowflake just fell!

Recent Posts